wtorek, 13 lipca 2010

A zagląda ktoś tu jeszcze?
Jeśli tak, palec do góry

7 komentarzy:

roberto pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aleksandra pisze...

ja też, ja też !!!

Unknown pisze...

Roberto się nie liczy (no i jak mam przekierować Ciebie na ręczniki, hę?)
Aleksandra się liczy.
Ale i tak dalej zupa z puszek:)

Anonimowy pisze...

no i ja zaglądam kilka razy w tygodniu....z nadzieją.....

Sevillian pisze...

ja zajrzałem przed chwilą po raz pierwszy (więc chyba też się nie liczy...)

Unknown pisze...

Zaglądam, zaglądam i się miło zaskoczyłem, że po dłuuuuuższej przerwie wzięłaś się do roboty twórczej ;-)!

Anonimowy pisze...

JUHHHU! Znaczy - będzie ciąg dalszy!

No wiem, wiem - ciąg dalszy jest od 2 miesięcy, tylko przez wakacje nie zaglądało się i teraz ma się zaległości - trza nadrabiać!
Fiuta i Piotrowicz ;)