czwartek, 15 stycznia 2009

Rodacy! Pomożecie?!

Zachęcona esemesem od rodzonego ojca -zgłosiłam bloga do konkursu onetu na blog roku, w kategorii moje życie.
A potem- jak to blondynka- obejrzałam konkurencję i... kucnęłam. Zgłosiło się ponad półtora tysiąca (sic!) domorosłych pisarzy. Jak już okrzepłam i zebrałam myśli... (Uwaga! Teraz skanuję stan swojego umysłu) to wyszło mi na to:
- nie ma bata aby ktokolwiek zapoznał się ze wszystkimi e-pamiętnikami i ocenił najlepszy,
- głosować będą wszyscy Krewni i Znajomi... na swojego Królika:)
- mam trochę Rodziny, wierzącej w moje różne talenta:)
- mam trochę Przyjaciół znających moje talenty:)
- mam trochę Bliskich Znajomych wiedzących o różnych moich talentach:)
- mam trochę Znajomych słyszących o ww.:)
- moi Znajomi mają swoich Znajomych, którym opowiadali o moich talentach:)
- i jeśli Ci wszyscy, których wspomniałam skrzykną się i...
pozostałe 1500 bloggerów schować się może!
Stąd prośba o przesłanie linka do adresu tego bloga do Wszystkich Fajnych Znajomych, którzy zapoznają się (przynajmniej pobieżnie) z treścią i zagłosują.
Dlaczego?
Liczę na otwarcie nowych drzwi w moim życiu:)
Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.
Arleta.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

WYŚLIJ SMS-a na adres:7144
o treściA01636 Dasz głos Arlecie i wspomożesz szpital w Krakowie.

Unknown pisze...

Dzięki, dzięki- wszystkich ludziom dobrej woli. Dotrarłam już na 4 stronę (startując z szarego końca:)
Zapomniałam wpisać co konkretnie trzeba zrobić aby zagłosować. Rzeczywiście wysłać SMS na numer 7144 o treści 01636.
Dzięki anonimowemu za podpowiedź.
Arleta.